اونی که
 
طنزوبامزه
پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:, :: 8:33 PM ::  نويسنده : soheil sharifi

اونی که قلیون میکشه میگن قلیونی

اوونی که سیگار میکشه میگن سیگاری

اوونی هم که تریاک میکشه میگن تریاکی

اونی که مشروب میخوره میگن الکی

اون بدبختی که پیپ میکشه چه گناهی کرده :)))))))))



نظرات شما عزیزان:

مرضیه
ساعت17:02---30 تير 1391
سوملیکم
تو هم پیپی! یا سیگاری! معتادی!

اون نی نیه من نیستم
من خهلی خشجل تر از اونم
عکسه بچگیام و می خوام بزارم تو نت اگه کامیم درست شه
ب امیده دیداره کامیه سالم وهوایه پاکیزه


مرضیه جون
ساعت3:16---30 تير 1391
ب اون بدبختیم ک پیپ میکشه میگن پیپیخیلی هم شیکه
!!!
راستی سهلام
خوبی!?
داداش کم پیدایی!?
چی!?
معتاد شدی!?
قاچاق چی!?
نههههههههههه اینا همش بُهتونه
یه سوال تو اون آپی ک کردم فهمیدی قضیه عکس آخریه چیه!!!!
باور کن خودم هنوز نفهمیدم
ما ویندوز پر ک هیچی هارد پرم شدیم!
آره دیه ویندوز نصب نمیشه توش فکر کنم صدا کلنگه قبرش داره میاد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب